środa, 6 września 2017

Kartki BN na okrągło - sierpień 2017 . . .

SIERPIEŃ 2017

Ten post zarezerwowałam na sierpniową karteczkę, bo to był ciężki początek nowego szkolnego roku, teraz powinno być już z górki ;)

 Na sierpniową karteczkę Inka wymyśliła doniczkę :) 

Doniczka na święta - zrób kartkę
z motywem doniczki, może ona być formą kartki (czyli baza w kształcie doniczki) bądź doniczkowy motyw który pojawi się Twojej kartce.

Co umieścić w doniczce?

  • Można potraktować dosłownie i "posadzić" bożonarodzeniowe poinsecje

  • Można wetknąć do niej śnieżynki na piku

  • Można zapełnić prezentami... 

  • Można dowolnie ją ozdobić - resztę wymyślicie same! macie tyle pomysłów, że każdy znajdzie swoją wersję

     

    Najłatwiej dla mnie byłoby zrobić karteczkę w kształcie doniczki (takie robiłam z Ewcią zaproszenia na urodziny), ale jak do niej "zapakować" haft?  Postanowiłam wyszyć choinkę w doniczce, a że żaden wzór mi się nie podobał połączyłam dwa różne wzory i tak powstała moja doniczka.



Serdecznie dziękuję Wam za cierpliwość i liczne odwiedziny mojego postu nawet bez karteczki i przepraszam za opóźnienia.


5 komentarzy: